Translate

28. март 2020.

Joca wobblers - Baby Biberče


Početkom proljeća 2018. godine, iz radionice Jovana Lepenca, izašao je model voblera zvani Biberče o kome sam ranije napisao tekst na ovom blogu. Ovaj 2,7 cm dug vobler prvobitno je izlazio u pet dekora, nedugo nakon njegovog izlaska u devet, malo kasnije u jedanaest, a do ovog mometa kada ovo pišem u četrnaest dekora. Međutim, nepunih godinu dana nakon njegovog izlaska, mladi a već vrsni majstor, izbacio je novi model – Baby Biberče. Već po izlasku sam poručio jednu kompletnu turu od 11 komada, koja mi je nedugo zatim i stigla. Kako to obično kod mene biva, ove varke sam već kroz par dana testirao na vodi.

PERFORMANS: Prve probe su pokazale da varalica ima izuzetno jaku vibraciju. Zbog toga vrlo uspješno mogu da se leruju uz obalu. To je posebno dobro u uslovima slabije vidljibosti ili slabe aktivnosti klena. Varke su tonuće, a ono šta sam primjetio jeste da malo sporije tonu nego model od 2,7 cm. U par navrata kada klenovi nisu bili raspoloženi za jurnjavu za varkom, laganim tvičkanjem sam ih provocirao na napad i imao sam uspjeha u tome. Osim klena, povremeno sam dobijao grgeče i sitne bucove. Zbog njegove veličine vrlo dobro se vodi čak i na mjestima sa malom širinom i dubinom.

IZGLED: Ovaj voblerčić  ima isti oblik tijela kao i njegov „stariji brat“, s time što je u veličini od 2,2 cm. Zato se i zove Baby Biberče. Trokuka se nalazi na trbuhu, malo bliže repa mada ja lično kod varalica sa jednom trokukom preferiram da ona bude na samom kraju.

Tri nova dekora
Dekor koji se radi po porudžbi
Kako sam i napisao gore, ove varalice trenutno dolaze u četrnaest redovnih dekora, a petnaesti se radi po porudžbi. Redovni dekori su: GREEN, BLUE, BLACK, SFC, GOLDFISH, YELLOW PERCH, WHITE PERCH, BROWN TROUT, RAINBOW TROUT, HOT TIGER, FIRE TIGER, SILVER, BLACK GOLD i DARK GREEN. Dekor koji se radi po porudžbi je PINK.


Vobleri se trenutno prave od lipe, a opremljeni su trokukama VMC 9651. Kao što sam naveo, dugi su 2,2 cm, a teški su 2,5 grama. Da bi ste ih poručili obratite se direktno njegovom konstruktoru na fejsbuk profil Jovan Lepenac, a za više informacija posjetite njegovu zvaničnu stranicu Joca wobblers.

Moj generalni zaključak: odličan balans cijene i kvaliteta. Ako pecate klena na malim vodama onda vam toplo preporučujem ove voblere.

Tekst: V. R.
Slike: Jovan Lepenac i V. R.

Bistro!




Нема коментара:

Постави коментар