Translate

20. јун 2015.

Bojli za klena

Prilikom ciljanog ribolova klena na bele dudove imao sam problema sa spadanjem istih ili prilikom udara od vodu ili kad ga riba "kljuca". Da bih rešio taj problem morao sam da se snalazim kako znam i umem i tako sam se dosetio da kačim dudove za njihovu peteljku (Slika 1) jer je mnogo izdržljivija od ostalih delova voćke. Nazvao sam ovo "šaranski način" jer me ovo asocira na sistem za šarana - dlaka i bojli.
Slika 1. - Sistem koji se pokazao veoma uspešnim


Za ribolov na ovaj način koristi se klasičan plovkaroški sistem - plovak od 2 grama, jedna olovna kugla za otežanje i udica malo veća nego za belu ribu. Najviše sam zabacivao na mesta gde voda kruži ili gde sporo teče uz povremeno kočenje plovka. Dubina na kojoj sam pecao je zavisila od mesta do mesta, ali najbolji rezultati su bili na mestima koja nisu mnogo duboka kojima se ne vidi dno. Na ovaj način sam čak imao i ulova bodorki.
Jedan od "glavonja koji nije odoleo belom dudu.

Iznenađenje - bodorka
Pri ovakvom ribolovu pozicije nad kojima ima drveće na kojem raste slično voće se nisu dobro pokazale jer se ne hrani samo klen voćem, nego i svakakva sitna riba koja "leti" da pojede sve što padne u vodu, pa će klen teško doći na red od njih.




Tekst i slike: Vojo Romić


Bistro!

Нема коментара:

Постави коментар